Zamawiający: Województwo Śląskie Śląski Ośrodek Adopcyjny w
Katowicach
Nr ŚOA.AK.331.2.Up.2.2021
Nazwa zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Śląskiego
Ośrodka Adopcyjnego w Katowicach oraz Oddziałów zamiejscowych.
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych do
siedziby:
a.Śląskiego Ośrodka w Katowicach (40-017), ul. Graniczna 29
b.Oddziału ds. adopcji wspierania rodziny w Rybniku: ul. Miejska 13B
c.Oddziału ds. adopcji wspierania rodziny w Bielsku-Białej:
Modrzewskiego 12
d.Oddziału ds. adopcji wspierania rodziny w Częstochowie: ul. Jana III
Sobieskiego 17 b. - Zamawiający informuje, iż ewentualna zmiana danych adresowych w
obrębie każdego miasta, w którym znajduje się Oddział nie będzie miała
wpływu na wynagrodzenie Wykonawcy. Wykonawca powinien uwzględnić taką
okoliczność w swojej kalkulacji. - Wykonawca będzie dostarczał zamawiane artykuły biurowe własnym
środkiem transportu na własne ryzyko oraz koszt, w terminie do 48 godzin
od otrzymania okresowego zamówienia przesłanego za pośrednictwem poczty
elektronicznej oraz składał je we wskazanych w zamówieniach
pomieszczeniach. - Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy według cen jednostkowych
zawartych w złożonej ofercie. - Zamawiający nie jest związany ilością materiałów biurowych wskazanych
w poszczególnych pozycjach formularza ofertowego, w szczególności może
zwiększyć lub zmniejszyć zamówienie w tym zakresie. - Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z
powodu realizacji umowy
w mniejszym zakresie niż wynikający ze złożonej oferty. - Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia łącznej wartości
zamawianych materiałów biurowych do maksymalnej kwoty nie
przekraczającej 130 000 zł netto – po zawarciu stosownego aneksu.
Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków
Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pod nazwą W stronę
rodziny-wsparcie usług adopcyjnych. Sygnatura projektu:
WND-RPSL.09.02.07 -24 – 00F6/19
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe,
30197644-2 – Papier kserograficzny,
30199500-5 – Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i
podobne wyroby,
30199230-1 – Koperty,
30197200-8 – Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru
III. Termin składania ofert: 18 czerwca 2021r. godz. 8:00.
IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie
BIP: https://soakat.bip.gov.pl/publiccontracts/view/31771
Załączniki:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty