Zamawiający: Województwo Śląskie Śląski Ośrodek Adopcyjny w
Katowicach
Nr ŚOA.AK.331.2.Up.2.2021

Nazwa zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych do Śląskiego
Ośrodka Adopcyjnego w Katowicach oraz Oddziałów zamiejscowych.

  1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych do
    siedziby:
    a.Śląskiego Ośrodka w Katowicach (40-017), ul. Graniczna 29
    b.Oddziału ds. adopcji wspierania rodziny w Rybniku: ul. Miejska 13B
    c.Oddziału ds. adopcji wspierania rodziny w Bielsku-Białej:
    Modrzewskiego 12
    d.Oddziału ds. adopcji wspierania rodziny w Częstochowie: ul. Jana III
    Sobieskiego 17 b.
  2. Zamawiający informuje, iż ewentualna zmiana danych adresowych w
    obrębie każdego miasta, w którym znajduje się Oddział nie będzie miała
    wpływu na wynagrodzenie Wykonawcy. Wykonawca powinien uwzględnić taką
    okoliczność w swojej kalkulacji.
  3. Wykonawca będzie dostarczał zamawiane artykuły biurowe własnym
    środkiem transportu na własne ryzyko oraz koszt, w terminie do 48 godzin
    od otrzymania okresowego zamówienia przesłanego za pośrednictwem poczty
    elektronicznej oraz składał je we wskazanych w zamówieniach
    pomieszczeniach.
  4. Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy według cen jednostkowych
    zawartych w złożonej ofercie.
  5. Zamawiający nie jest związany ilością materiałów biurowych wskazanych
    w poszczególnych pozycjach formularza ofertowego, w szczególności może
    zwiększyć lub zmniejszyć zamówienie w tym zakresie.
  6. Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z
    powodu realizacji umowy
    w mniejszym zakresie niż wynikający ze złożonej oferty.
  7. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia łącznej wartości
    zamawianych materiałów biurowych do maksymalnej kwoty nie
    przekraczającej 130 000 zł netto – po zawarciu stosownego aneksu.
    Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków
    Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pod nazwą W stronę
    rodziny-wsparcie usług adopcyjnych. Sygnatura projektu:
    WND-RPSL.09.02.07 -24 – 00F6/19
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    II.Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
    30190000-7 – Różny sprzęt i artykuły biurowe,
    30197644-2 – Papier kserograficzny,
    30199500-5 – Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i
    podobne wyroby,
    30199230-1 – Koperty,
    30197200-8 – Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru
    III. Termin składania ofert: 18 czerwca 2021r. godz. 8:00.
    IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się na stronie
    BIP: https://soakat.bip.gov.pl/publiccontracts/view/31771